Lawatan Sambil Belajar dari SMK Bandar Tenggara, Kulai

Pada 1 Jun 2009 (Isnin) yang lepas, seramai lebih kurang 36 orang pelajar Tingkatan 6 bersama 4 orang guru pengiring dari SMK Bandar Tenggara, Kulai telah mengadakan lawatan ilmiah ke Fakulti Ekonomi & Perniagaan, UKM.

Lawatan yang bermula jam 3.00 petang ini telah disambut oleh barisan Majlis Tertinggi PMFEP dan beberapa orang exco yang telah ditugaskan menyambut dan menguruskan lawatan ini. Program diteruskan dengan taklimat berkenaan kursus-kursus yang ditawarkan di fakulti serta sedikit penerangan berkenaan UKM, FEP dan PMFEP di Dewan Kuliah 3. Taklimat yang disampaikan oleh Presiden PMFEP ini telah mendapat respon positif dari adik-adik SMK Bandar Tenggara ini apabila pelbagai soalan ditanyakan dan menunjukkan bahawa mereka amat teruja untuk memasuki FEP UKM apabila tamat Tingkatan 6 kelak. Majlis diakhiri dengan sesi bertukar-tukar cenderamata sebagai tanda kenang-kenangan dan sesi bergambar.

   

Kami saff kepimpinan PMFEP mengucapkan ribuan terima kasih di atas lawatan ini dan berharap agar adik-adik dari SMK Bandar Tenggara ini telah mendapat inspirasi dan semangat baru untuk terus menuju kejayaan. Kami juga berharap agar dapat berjumpa kembali dengan para pelajar ini dengan azam yang baru sebagai Mahasiswa/i UKM. ;-)

0 comments:

Catat Ulasan