Selamat Hari Ibu

Seluruh Saff Kepimpinan PMFEP 2009-2010 mengucapkan
SELAMAT HARI IBU
kepada Ibu-ibu di Fakulti Ekonomi & Perniagaan khususnya serta
Universiti Kebangsaan Malaysia dan di seluruh Dunia amnya.

Hargailah kasih sayang IBU anda.

Hormatilah IBU anda.

Ucapkanlah, "IBU, SAYA SAYANG IBU" selagi mana anda diberi kesempatan.

"Daripada Muawiyah bin Haidatal Qusyairi katanya aku bertanya Rasulullah SAW, siapakah orang yang paling patut aku berbuat baik?, Rasulullah SAW menjawab : ibumu, kemudian aku bertanya lagi siapa?, Rasulullah menjawab : ibumu, kemudian aku bertanya lagi siapa? Rasulullah menjawab: ibumu, kemudian aku bertanya lagi siapa? Rasulullah menjawab : bapamu, kemudian orang yang paling hampir denganmu dan seterusnya".
(Hadis Riwayat at-Tirmizi)

"Syurga itu terletak di bawah telapak kaki IBU"



1 comments:

KELAB PENYAYANG UKM berkata...

sy sayang mak sy...

Catat Ulasan